جستجو

با حضور تمامی اعضای هیات‌مدیره شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران،آخرین جلسه هیات‌مدیره شرکت با موضوع بررسی و ارائه گزارش درباره اقدامات انجام گرفته و تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت طی سال جاری برگزار شد.


در این جلسه، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل، گزارشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و همچنین چالش های پیش روی شرکت در سال آینده را ارایه کرد که مورد بررسی و همفکری قرار گرفت.

حمیدیان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره گفت: حمایت ها و تلاش همگی اعضا در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای و جذب سرمایه و تامین مالی شرکت یکی از مهمترین دلایل موفقیت بوده است.

او ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر و با کمک همه اعضا هیئت مدیره بتوانیم شاهد به ثمر نشستن طرح های توسعه ای از جمله کارخانه آهن اسفنجی در سال های پیش رو باشیم.

در این جلسه همچنین ، اعضای هیات‌مدیره ضمن بیان نقطه نظرات خود درباره اقدامات انجام گرفته و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری از عملکرد تیم مدیریتی شرکت تقدیر و تشکر کردند و نکاتی را برای بهبود وضعیت شرکت بیان کردند.

قابل ذکر است در این جلسه دستور جلساتی مرتبط با معاونت‌های بازرگانی،فنی،تولید،معدنی،مالی و منابع انسانی مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

منبع: روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.