جستجو

ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 ؛ بزرگترین رویداد عرصه صادرات کشور لوح تقدیر و تندیس ویژه نمایشگاه ایران اکسپو را به عنوان شرکت برتر صادراتی دریافت نمود.

در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با حضور علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مسئولین وزارت صمت، نمایندگان تجار، تنی چند از سفرای کشورها، کارآفرینان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه، در سالن کنفرانس نمایشگاههای بین المللی تهران ، لوح و تندیس ویژه شرکت برتر صادراتی به نماینده ذوب‌آهن اصفهان اعطا شد.

در این آیین پیرامون برگزاری موفق این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد عرصه صادرات کشور، مذاکرات و قراردادهای منعقد شده، گزارش جامعی ارائه گردید.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور که بالغ بر 50 درصد از تولیدات خود را به بیش از 25 کشور دنیا صادر می کند در این رویداد بزرگ با ارائه سبد متنوع محصول خود پذیرای بازدید کنندگان بود.

‌‌منبع: روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.