جستجو

هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی این وزارتخانه در بازدید از فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو شرکت‌های شفاف و موفق حوزه اقتصادی و مالی در کشور است؛ امروز در این شر‌کت حاضر شدیم تا واحد مبارزه با پولشویی فولاد مبارکه را راه‌اندازی کنیم و بتوانیم جریانات مالی آن را رصد کنیم. نظام مالی فولاد مبارکه جزو نظام‌های شفاف مبارزه با پولشویی است و تاکنون این شرکت هیچ مورد مشکوکی در حوزه اقتصادی و مالی نداشته است.

براساس قانون و مقررات مبارزه با پولشویی، شرکت‌های بزرگ کشور موظف هستند واحد مبارزه با پولشویی راه‌اندازی کنند؛ همچنین شرکت‌ها موظفند سامانه‌های مرکز اطلاعات مالی را تحویل گرفته و معاملات مشکوک متناسب با شاخص‌های ابلاغ‌شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را به این وزارتخانه گزارش دهند. قطعاً فولاد مبارکه یکی از مهمترین و بزرگترین صنایع پیشرو در کشور است؛ این شرکت عملکرد خوبی داشته و سلسله اقداماتش می‌تواند الگویی برای بسیاری از صنایع کشور باشد.

منبع: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.