جستجو

شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد، خدمات بازرسی فنی مواد اولیه، تجهیزات و قطعات در داخل و خارج از کشور را از طریق مناقصه یک‌مرحله‌ای به بازرس دارای صلاحیت، واگذار نماید.

لذا از شرکت‌های متقاضی دعوت می‌شود جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۰ مرداد ماه با تکمیل فرم و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

پارامترهای ارزیابی:

راهنمای دریافت اسناد مناقصه:

دریافت اسناد صرفاً از طریق ایمیل امکان‌پذیر است.

ارسال نامه رسمی با سربرگ شرکت متقاضی، خطاب به شرکت آهن و فولاد ارفع الزامی است.

نامه باید شامل درخواست دریافت اسناد مناقصه، مشخصات کامل شرکت (نام، شناسه ملی، شماره ثبت، نشانی، شماره تماس) و مشخصات نماینده یا فرد معرفی‌شده جهت پیگیری امور باشد.

پرداخت مبلغ ۵۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال بابت خرید اسناد مناقصه به نام شرکت آهن و فولاد ارفع واریز نمایند.

تصویر رسید واریز وجه به همراه نامه رسمی اسکن‌شده باید به آدرس ایمیل زیر ارسال شود: Afkhami@arfa-co.com

پس از ارسال ایمیل، جهت اطمینان از ثبت درخواست و دریافت مدارک، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید: ۰۳۵۳۶۶۳۶۵۱۲

مهلت ارسال درخواست:
حداکثر تا پایان روز ۲۰ مردادماه. به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در صورت عدم ارسال رسید پرداخت و نامه درخواست دریافت اسناد، هیچ‌گونه سندی ارائه نخواهد شد.

پس از بررسی مدارک ارسالی، در صورت تکمیل و صحت اطلاعات، نسخه الکترونیکی اسناد مناقصه به آدرس ایمیل فرستنده یا آدرس اعلام‌شده در نامه رسمی ارسال خواهد شد.

منبع: روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع 

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی معدن‌مدیا به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.