جستجو

وزیر صمت نرخی تازه را برای رشد بخش صنعت‌ومعدن در سال۹۹ اعلام کرد. علیرضا رزم‌حسینی در واپسین روزهای سال اعلام کرد: رشد این دو بخش در سال ۹۹ تا پایان سال به نزدیک ۷درصد خواهد رسید.


به گزارش معدن مدیا به نقل از دنیای اقتصاد ، رزم حسینی، سیاست وزارت صمت را فراوانی و عرضه مناسب کالا در کشور دانست و افزود: وزارت صمت بار سنگین اقتصاد کشور را در این شرایط سخت بر دوش می‌کشد و به همت تولیدکنندگان و صنعتگران توانستیم در ۲۹ رشته صنعتی چنددرصد در تولید رشد داشته باشیم. وی که در جریان سفر به استان اردبیل چند طرح صنعتی را افتتاح کرده است، خاطرنشان کرد: در حوزه خودرو افزایش ۲۸درصدی تولید داشته‌ایم. وزیر صمت همچنین بیان کرد: در حوزه تولید تلویزیون افزایش ۶۰درصدی و در تولید ماشین لباسشویی افزایش ۳۸درصدی داشته‌ایم، تولید در فولاد هم ۱۳درصد افزایش داشته و در آلومینیوم هم ۵۷درصد رشد کرده‌ایم.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.