جستجو

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح زنجیره فولاد کردستان از بزرگ‌ترین طرح‌های صنعتی استان پس از انقلاب است که می‌تواند معضل اشتغال و بیکاری را متحول کند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از فارس ، علیرضا زندیان پیش از ظهر دیروز در ششمین جلسه شورای اداری استان کردستان، اظهار داشت: کردستان اگر وارد چرخه فولاد شود می‌تواند تحول بزرگی را در بخش صنعت استان ایجاد کند و به طبع آن حوزه اشتغال پویا و بسیاری از مشکلات بیکاری کردستان مرتفع می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در لایحه بودجه سال 1400 ردیف بودجه‌ای برای عملیات اجرایی زنجیره فولاد کردستان در نظر گرفته شده که امیدوارهستیم با تحقق آن بتوان روند توسعه استان را تسریع بخشید.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات استان که به نوعی مانع توسعه کردستان است کمبود آب شرب و کمبود آب در حوزه کشاورزی است، علی‌رغم اینکه 13 میلیارد متر مکعب حجم آب موجود در کردستان است و امیدوار هستیم در آینده این مشکلات رفع شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.