جستجو

مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: با تولید یک میلیون و 178 هزار و 286 تن کنسانتره در شهریور ماه امسال، مجموع تولید 6 ماهه سال جاری کنسانتره به 6 میلیون و 306 هزار 965 تن رسید که نزدیک به 30 درصد بیش از برنامه پیش‌بینی شده بوده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حمید جهانی میزان بارگیری کنسانتره و حمل به مجموعه‌های فولادسازی کشور از محل تولید و دپوی موجود طی 6 ماه اول سال جاری را که تا کنون بی‌سابقه بوده است 6 میلیون و 422 هزارو 711 تن اعلام کرد و اظهار داشت: حجم تولید کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال قبل 13،6 درصد و میزان بارگیری 32،81 درصد رشد داشته است و علاوه بر آن در مصرف آب نیز 13،42 درصد کاهش مصرف داشته‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد در ماه‌های پیش رو همچون گذشته، به لطف الهی و حمایت مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره و با تلاش مضاعف کارکنان، شاهد موفقیت‌های افزون‌تر نیز باشیم.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.