در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، از عملکرد مدیرعامل و روابط عمومی شرکت مس به دلیل انجام فعالیتهای چشمگیر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی تقدیر شد.
به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در سالن مرکز همایشهای صدا و سیما با هدف کمک به اعتلای فعالیتها در حوزه مسئولیت اجتماعی در سازمان و بهینهسازی آن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، اندیشمندان و صاحبنظران و دستاندرکاران حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد، ضمن ارزیابی از سازمانهای فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
عملکرد چشمگیر شرکت مس در زمینه مسئولیتهای اجتماعی
مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی است که بنگاههای اقتصادی به عنوان یک وظیفه در راستای توسعه عدالت اجتماعی و برخورداری همه افراد جامعه از امکانات، انجام میدهند. در این راستا روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که عهدهدار مسئولیت بزرگ اجتماعی است برنامههایی را تعریف کرده که در سایه اجرای آن بتواند توسعه عدالت اجتماعی را برای کشور به ارمغان آورد.
شرکت مس به طور ویژه ضمن اهتمام ورزیدن به برنامههای مدون و اجرایی شدن آنها در زمینه توسعه عدالت اجتماعی و گسترش رفاه اجتماعی، توانسته است طی دو سال گذشته به بیش از 21 هزار نفر بهصورت رایگان خدمات دارویی و درمانی در روستاهای استان کرمان و آذربایجان شرقی ارائه کند. همچنین با شیوع بیماری منحوس کرونا اقدام به توزیع هزاران لیتر مواد ضد عفونی و ملزومات بهداشتی در میان مردم کم برخوردار کرده است.
توزیع 11 هزار بسته معیشتی در قالب کمکهای مومنانه در استانهای مختلف ازجمله اقداماتی است که شرکت مس در راستای انجام مسئولت اجتماعی انجام داده است.
احداث 70 زمین چمن ورزشی در روستاهای مناطق محروم با هدف گسترش امکانات ورزشی و برخورداری مردم بی بضاعت در راستای توسعه عدالت اجتماعی در کارنامه عملکرد شرکت مس به ثبت رسیده است.
همچنین در این مراسم نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمیته امداد امام خمینی (ره) و اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر شرکتهای پیشرو در این حوزه اهدا شد.