جستجو

با توجه به داده های انجمن جهانی فولاد، میزان تقاضای فولاد در ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ و سال ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل افزایش خواهد یافت.


طبق گزارش منتشر شده توسط انجمن جهانی فولاد در روز شنبه (۲۹ آوریل)، اقتصاد ایالات متحده پس از همه گیری ویروس کووید ۱۹ بهبودی قوی در زمینه تقاضای فولاد را تجربه کرد زیرا فدرال رزرو به شدت نرخ های بهره را برای مقابله با تورم افزایش داد.
فعالان بازار در روز شنبه (۲۹ آوریل) اعلام کردند با توجه به داده های منتشر شده توسط انجمن جهانی فولاد، انتظار می رود رشد اقتصادی در ایالات متحده به دلیل فشارهای رکودی در سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ محدود شود.
در این میان تحلیل گران بازار در روز شنبه (۲۹ آوریل) گزارش دادند سرمایه گذاران باید مراقب اثرات سرریز ورشکستگی اخیر بانک Silicon Valley باشند.
در نتیجه معامله گران در روز شنبه (۲۹ آوریل) گزارش دادند انتظار می رود تقاضای فولاد در ایالات متحده پس از کاهش ۲.۶ درصدی در سال ۲۰۲۲، حدود ۱.۳ درصد در سال ۲۰۲۳ و ۲.۵ درصد در سال ۲۰۲۴ رشد کند.

منبع: آرتان پرس

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.