رسانه فناوری های نوین معدن و صنایع معدنی

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط عمومی همواره وظیفۀ مراقبت از برند سازمان را بر عهده دارد و حضور در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و جایگاهی که مردان بزرگی در آن خدمت کرده‌اند، مسئولیت سنگینی بر دوش من نهاده و امید دارم با همراهی و همدلی تک‌تک مدیران و کارکنان شرکت، بتوانیم اهداف این مجموعه را جامۀ عمل بپوشانیم.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، درآئین تودیع و معارفه مدیر جدید روابط عمومی که با حضور معاونان و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با تبریک دهۀ فجر و آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از حسن اعتماد مدیریت فولاد مبارکه به جهت ایجاد فرصت خدمت در روابط عمومی این گروه صنعتی که در خط مقدم جبهۀ صنعت کشور فعالیت می‌کند، سپاسگزارم. حضور در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و جایگاهی که مردان بزرگی در آن خدمت کرده‌اند، مسئولیت سنگینی بر دوش من نهاده و امید دارم با همراهی و همدلی تک‌تک مدیران و کارکنان شرکت، بتوانیم اهداف این مجموعه را جامۀ عمل بپوشانیم.

نباتی‌نژاد گفت: روابط عمومی فرایندی است که تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌منظور برقراری ارتباط مثبت با مخاطبان و ذی‌نفعان خود از آن استفاده می‌کنند. ارتباط کارآمد و مطلوب با مخاطب به داشتن دید گسترده و شفاف نیاز دارد و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. باید با گفت‌وگو و برقراری ارتباط دوسویه، ضمن ارزیابی انتظارات مخاطبان سازمان، دیدگاه‌های ایشان را به‌موقع و دقیق به سازمان انتقال دهیم. در حقیقت روابط عمومی، چشم سازمان است و همواره وظیفۀ مراقبت از برند سازمان را بر عهده دارد. به‌یقین هدف روابط عمومی و انجام فعالیت‌های این بخش، انتقال مفاهیم و معانی برند سازمان به مخاطبان و تأثیرگذاری بر جامعۀ هدف است تا در هر شرایطی، مخاطبان تصویری مثبت از برند سازمان داشته باشند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه افزود: فعالیت‌های تعریف‌شده در روابط عمومی هر سازمان یا نهاد، دربرگیرندۀ مجموعه‌ای از علوم کلاسیک، تجربه‌های از پیش به‌دست‌آمده و ارتباطات است که همگی در اختیار مدیریت سازمان قرار داده می‌شود تا جایگاه اصلی سازمان، آن‌گونه که شایسته است، به ذی‌نفعان و مخاطبان نشان داده شود؛ از این رو، توجه به حوزۀ روابط عمومی، دقت بیشتر معاونان و مدیران فولاد مبارکه را در تبیین جایگاه ویژۀ فولاد مبارکه طلب می‌کند و دقت به این مهم از سوی تمامی همکاران مورد انتظار است، زیرا شناخت عمیق از این بنگاه اقتصادی می‌تواند راه را برای انجام بهینۀ امور هموارتر سازد. بهترین مثالی که در این همراهی می‌توان به آن اشاره کرد، هماهنگی در یک تیم ورزشی است که در آن هر نفر مسئولیت خاصی دارد و انجام کار تیمی و توجه به کسب نتیجه از سوی همه کاملا واضح و مشخص است. قطع به‌یقین در شرایط فعلی نیاز به همراهی و همکاری بیشتر و توجه به کار جهادی و روند صعودی فعالیت‌ها مشهود است.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از زحمات ایرج ترابی، مدیر سابق روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تقدیر شد.

این دسته بندی ها برای بعد از تاریخ 20 اسفند 98 است. اخبار قبلی بدون دسته بندی خاص و از طریق جست و جوی کلیدواژه قابل دسترسی هستند.