جستجو

رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: بر این باور هستیم که باید برای همه معادن به خصوص معادن سنگ‌آهن که ظرفیت بالایی دارند بحث واحد فرآوری پیگیری شود.


به گزارش معدن مدیا به نقل از تسنیم ، آرمین سلسانی در خصوص عملکرد طرح توسعه، فعال‌سازی و احیای معادن در سال 98 اظهار داشت: در راستای این طرح 72 معدن غیرفعال و یا فعال قابل توسعه در قدم اول شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه برای 51 معدن اقدامات کلینیکی انجام شده است، افزود: برای سه معدن در استان واحد فرآوری ایجاد کردیم که یکی از شاخص‌ترین اقدامات است و همچنان بر این باور هستیم که باید برای همه معادن به خصوص معادن سنگ‌آهن که ظرفیت بالایی دارند بحث واحد فرآوری پیگیری شود.

رئیس خانه معدن استان زنجان تصریح کرد: همچنین معرفی هشت معدن به سرمایه‌گذار، تامین بازار یک معدن، رفع مشکلات با منابع طبیعی برای سه معدن از اقداماتی است که در سال جاری انجام شده است.

سلسانی با اشاره به معرفی 12 معدن به ایمیدرو به منظور تامین زیرساخت‌ها بیان کرد: در ادامه اقدامات خود دو معدن دیگر را نیز به صندوق بیمه سرمایه‌گذاری به منظور اخذ وام معرفی کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تهیه فراخوان سرمایه‌گذاری در راستای احداث واحد فرآوری برای 27 معدن سنگ‌آهن هماتیت در استان یکی از شاخص‌ترین اقدامات است که در حال حاضر پیگیری آن ادامه دارد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.