جستجو

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شیراز با حضور احمد خرم، رئیس سازمان مهندسی ساختمان کشور و محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از هشتم تیرماه آغاز به کار کرد. ذوب‌آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه‌ای محصولات خود نظیر انواع تیرآهن و تیرآهن‌های بال‌پهن، ورق سازه‌های فولادی و میلگردهای مقاوم در مقابل زلزله دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، احمد خرم، وزیر اسبق راه و شهرسازی ضمن بازدید و حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با کارشناسان، شرکت ذوب‌آهن را پیشرو صنایع فولادی کشور خواند و اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت به ساخت‌وساز ساختمان‌ها در کشور خدمت بزرگی کرده است.

وی افزود: محصولات ذوب‌آهن از قدیم زبان‌زد بود و این مهم، یکی از فاکتورهای حائز اهمیت جهت تولیدات محصولات فولادی است زیرا با امنیت و ایمنی مردم سروکار دارد.

خرم ادامه داد: در صورتی که مسئولین در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کنند بخش مهمی از مشکلات کشور حل خواهد شد و این مهم باید در دولت آینده به سرعت صورت بگیرد.

محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های شهرنشینی ساختمان‌های با کیفیت و سطح بالا است گفت: در حوزه ساختمان سه بخش فعالیت می‌کنند؛ تولید کنندگان، سازندگان و مصرف‌کنندگان که با تعامل بین این سه بخش می‌توان پیشرفت را در صنعت ساختمان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: از رسالت‌های مهم تولیدکنندگان تولید محصولات با کیفیت است که ذوب‌آهن اصفهان در این مورد سرآمد است و می‌تواند با انتقال دانش خود به دیگر صنایع فولادی این مهم را تسریع دهد.

رضایی به محصولات مرتبط ذوب‌آهن در خصوص ساختمان‌های بلند مرتبه اشاره و تاکید کرد: شرکت‌های بزرگ تولیدی نظیر ذوب‌آهن با تحقیق و توسعه می‌توانند نیازهای بازاره را شناسایی و با تامین این نیازها سهم خود را از بازار افزایش دهند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.