جستجو

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۷۵ هزار متر حفاری اکتشافی در معدن مس این استان انجام شده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا ، رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۷۵ هزار متر حفاری اکتشافی در معدن مس این استان انجام شده است.

داود شهرکی در نشست مشترک با فعالان حوزه معادن گفت: کشف ذخایر جدید هم با مطالعه بخش خصوصی انجام شده و هفت تن طلا در معادن میرجاوه شناسایی شده و این ظرفیت در حال افزایش است.

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان افزود: ۱۹ معدن تعطیل شده از سال گذشته احیا شده و سازمان صمت استان در ارزیابی‌ها رتبه ششم کشوری را کسب کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به سند آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: همه اقدامات در حوزه صنعت، معدن و تجارت برمبنای سند آمایش صورت گرفته است.

موهبتی تاکید کرد: حمایت‌های حداکثری عامل رونق صنعت در استان است و تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جهش تولید ارائه شده است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.