جستجو

این شرکت قصد دارد شدت انتشارات گازهای گلخانه‌ای خود را به 77 درصد کمتر از میانگین جهانی فعلی کاهش دهد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از فلزات آنلاین ، شرکت Nucor، یک شرکت تولید فولاد واقع در شهر Charlotte در کارولینای شمالی است که استراتژی کاهش شدت انتشارات گازهای ‌گلخانه‌ای (GHG) به 77 درصد کمتر از میانگین جهانی روز را اعلام کرده است.

بر اساس گفته شرکت Nucor، این شرکت قصد کاهش کلی 35 درصدی انتشارات گازهای گلخانه‌ای دسته اول و دسته دوم را در واحدهای فولادسازی تا سال 2030 دارد. این اقدام با توجه به مبنای سال 2015، سال تصویب توافق‌نامه آب‌ و هوای پاریس، سنجیده خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده از شرکت Nucor، انتشارات گازهای گلخانه‌ای این شرکت، 0.47 تن دی اکسید کربن به ازای هر تن فولاد است. این مقدار با میانگین جهانی 1.69 میلیون تنی و میانگین واحدهای فولادسازی یکپارچه با 2.15 میلیون تن مقایسه شد. به گفته این شرکت، تا سال 2030 شدت انتشار گازهای گلخانه‌ای در واحدهای فولادسازی 0.38 تن دی اکسید کربن به ازای هر تن فولاد خواهد بود.

شرکت Nucor همچنان کاهش و گزارش دسته سوم انتشارات گازهای گلخانه‌ای مربوط به مواد اولیه را ادامه خواهد داد و حتی این شرکت پس از سال 2030، با هدف رساندن انتشارات کربنی به سطح صفر مطابق با مقیاس تولید فولاد، میزان انتشارات گازهای گلخانه‌ای خود را بیشتر کاهش می‌دهد.

به گفته رئیس و مدیرعامل شرکت Nucor، فولاد، پایه و اساس اقتصاد سبز است. این شرکت به عنوان یک واحد فولادسازی کوره قوس الکتریکی (EAF) و بزرگ‌ترین واحد بازیافت در آمریکای شمالی، پیشرو در صنعت تولید پایدار فولاد است. با اینکه شدت انتشارات گازهای گلخانه‌ای این شرکت کمتر از میانگین سطح جهانی است، اما آن‌ها همچنان متعهد به ادامه کاهش سطح انتشارات هستند. فولاد همچنان ماده اساسی برای اقتصاد کشور خواهد بود و طبق اثبات شرکت Nucor، می‌توان فولاد را با روشی پایدار تولید کرد تا به وسیله آن هدف بهبود اقلیمی دنیا برآورده شود.

شرکت Nucor در حال اتخاذ روشی چندجانبه برای کاهش انتشارات گازهای گلخانه‌ای در واحدهای فولادسازی است. این شرکت، با حمایت فعالانه از توسعه منابع تجدیدپذیر جدید، معتقد است که به افزایش سرعت تحول شبکه برق داخلی به آینده‌ای پایدار با کربن کمتر کمک می‌کند. این شرکت همچنین پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی را پیاده‌سازی می‌کند، جذب و ذخیره‌سازی کربن را دنبال می‌کند و روش‌هایی را برای کاهش بیشتر انتشارات گازهای گلخانه‌ای مرتبط با ترکیب مواد اولیه آن کشف می‌کند.

این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در تاسیسات جدید بازیافت فولاد ادامه می‌دهد که برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای اطمینان از آینده انرژی پاک ایالات متحده ضروری است. واحد تولید ورق فولادی شرکت Nucor در شهر Brandenburg در کنتاکی، یکی از معدود واحدهای جهان خواهد بود که می‌تواند دکل و پایه در نیروگاه‌های بادی دریایی را تولید کند.

این شرکت اخیرا از یک پروژه واحد تولید لوله در کنتاکی خبر داده است که لوله‌های گالوانیزه گشتاور صفحه خورشیدی را به بازارهای در حال گسترش انرژی خورشیدی این کشور عرضه می‌کند. علاوه‌براین، شرکت Nucor در حال سرمایه‌گذاری برای تولید نسل سوم فولاد پیشرفته با استحکام بالا (AHSS) است که امکان انطباق با استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر مصرف سوخت و کاهش انتشارات کربنی در چرخه عمر خودرو را فراهم می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت Nucor، به مدت بیش از 50 سال است که این شرکت، بر اساس یک مدل پایدار بازیافت قراضه فولادی ساخته شده است که فولاد جدید و محصولات فولادی را تولید می‌کند و همچنان قراضه فولاد را به محصولاتی تبدیل می‌کند که هرگز امکان‌پذیر نبود در حالی که بیشتر جهان هنوز به تکنولوژی‌هایی با سطح انتشارات بالا متکی هستند، این شرکت همچنان در استفاده از فولاد به عنوان یک عنصر سازنده برای اقتصاد سبز و مدرن، پیشرو است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.