جستجو

بررسی‌های منابع رصدکننده بازار محصولات فلزی حاکی است که فروش محصولات مجتمع فولاد خراسان در چهار ماه منتهی به تیر 1400 حدود چهار هزار و 69 میلیارد تومان بوده است که رشد 147 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان از سوی منابع رسمی بورس کالای ایران، نشان می‌دهد که حجم معاملات فولاد خراسان در رینگ صنعتی در چهار ماه منتهی به پایان تیر سال جاری در حالی به رقم حدود چهار هزار و 69 میلیارد تومان رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود یک هزار و 650 میلیارد تومان بوده است.

شرکت مجتمع فولاد خراسان با دستیابی به رشد دو هزار و 419 میلیارد تومانی در فروش، هدف خود را در راستای کسب سود بیشتر محقق کرد که این خود نشانه روشنی بر شرایط مطلوب بازار محصولات این مجتمع می‌باشد.

گفتنی است فروش تیرماه این مجتمع سال جاری حدود 912 میلیارد تومان و میانگین سه ماهه نرخ فروش داخلی محصولات سبک ساختمانی 119 میلیون و 862 هزار و ۴۶۴ ریال برای هر تن بوده که در تیر ماه به 137 میلیون و 73 هزار و ۴۶۷ ریال در هر تن افزایش یافته است. نرخ فروش محصولات سبک ساختمانی صادراتی نیز از 121 میلیون و 58 هزار و ۹۵۳ ریال به 140 میلیون و 341 و ۱۰۲ ریال در هر تن افزایش یافته است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.