جستجو

مرکز نوآوری ایمینو با همکاری سازندگاه کانی‌بوم؛ در راستای شناسایی و با هدف هم‌رسانی، از فناوران و شرکت‌‌های فعال دانش‌بنیانی که دارای محصول مرتبط با زنجیره ارزش صنعت مس هستند، به منظور رفع نیاز‌ها و چالش‌های این بخش، دعوت به حضور می‌نمایند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از معدن نیوز -مرکز نوآوری ایمینو با همکاری سازندگاه کانی‌بوم؛ در راستای شناسایی و با هدف هم‌رسانی، از فناوران و شرکت‌‌های فعال دانش‌بنیانی که دارای محصول مرتبط با زنجیره ارزش صنعت مس هستند، به منظور رفع نیاز‌ها و چالش‌های این بخش، دعوت به حضور می‌نمایند.

شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده این فرصت را خواهند داشت تا در رویداد دمودِی صنعت مس با عنوان “دمومس”، محصول خود را با حضور صاحبان شرکت‌های فعال در صنعت مس کشور ارائه نمایند.

براساس این گزارش از جمله اهداف این رویداد کمک به توسعه بازار شرکت‌های دارای محصول کاربردی در زنجیره ارزش صنعت مس و حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه زنجیره ارزش صنعت مس کشور برشمرده شده است .

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.