جستجو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان با شرکت کیمیای زنجان گستران و در راستای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی استان مبادله شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا، عباس جرجانی با بیان اینکه این شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری زرین است که در شهرستان‌های قاینات، طبس، بشرویه و نهبندان فعالیت خواهد کرد اظهار داشت: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده کنسانتره سرب و روی کشور، در استان‌های زنجان، قزوین، یزد، مرکزی، کرمان و … فعالیت می‌کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ایجاد ارزش افزوده و تبدیل کردن خاک به محصولی که ارزش صادراتی دارد، از مهم‌ترین اهداف این هلدینگ اقتصادی است.
جرجانی با اعلام این مطلب که در راستای این تفاهم‌نامه، طرح سرمایه‌گذاری و بهره برداری در معادن و صنایع معدنی در سطح استان عملیاتی می‌شود افزود: مدت اجرای این طرح 36 ماه است و درقالب این تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد تومانی شرکت کیمیای زنجان گستران از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ زرین، زمینه اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و یک هزار و 200 نفر نیز به شکل غیر مستقیم فراهم می‌شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.