جستجو

رئیس سنگ‌شکن اولیه امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در اورهال سال 1400، بیش از 18 هزار و 200 نفر ساعت فعالیت برای تعمیرات سنگ‌شکن اولیه معدن مس سرچشمه رفسنجان صورت گرفت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، علی خلیلی در تشریح فعالیت‌های اورهال سال 1400 در سنگ‌شکن اولیه اظهار داشت: فعالیت سنگ‌شکن اولیه در دو بخش مهم خردایش و انتقال خلاصه می‌شود که ماهیانه به‌صورت میانگین سه میلیون تن سنگ سولفور پس از خردایش به سمت کارخانجات تغلیظ ارسال می‌گردد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت سنگ‌شکن اولیه به‌ عنوان اولین خط تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و همچنین نظر به اینکه سنگ‌شکن اولیه، تامین‌کننده خوراک کارخانجات تغلیظ است، لذا آماده‌ به‌ کار بودن این سنگ‌شکن اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس سنگ‌شکن اولیه امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در اورهال امسال سعی کردیم از زمان تعیین‌شده برای تعمیر یا تعویض قطعات و تجهیزات اصلی سنگ‌شکن، نهایت استفاده را ببریم که خوشبختانه توانستیم با تلاش همه همکاران واحد سنگ‌شکن اولیه، به اهداف برنامه‌ریزی‌شده دست یابیم.

خلیلی افزود: در اورهال امسال، درمجموع ۵۸ قطعه اصلی و خاص در سنگ‌شکن اولیه تعویض یا تعمیر و نوسازی شد؛ ضمن آن‌ که 18 هزار و 200 نفر ساعت برای انجام اورهال در این واحد وقت صرف شد.

رئیس سنگ‌شکن اولیه امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پایان عنوان کرد: جا دارد از زحمات همکاران سخت‌کوش سنگ‌شکن اولیه و همچنین همکاران محترم امور مهندسی، نظارت، سفارشات و ایمنی و بهداشت که در انجام اورهال سنگ‌شکن اولیه نهایت همکاری را با این واحد داشته‌اند تشکر و قدردانی کنم.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.