جستجو

بر اساس داده های ارائه شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK) ، در ماه ژوئن سال جاری ، واردات کویل نورد سرد (CRC) ترکیه ماهانه 30.4 درصد در ماه افزایش یافته و به 62،759 میلیون تن رسیده است که نسبت به سال گذشته 31.2 درصد کاهش یافته است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از آرتان پرس ، واردات ورق کویل نورد سرد ترکیه در ماه گذشته و شش ماه قبل آمارهای متفاوتی را نسبت به هم نشان میدهند. چراکه در حالی که در ماه گذشته شاهد رشد قابل قبول در واردات این محصول بودیم اما در شش ماهه گذشته آمارها با کاهش حجم آن همراه بوده است. در ادامه به ارزیابی اعداد و ارقام دقیق مطابق گزارشات موسسه آمار ترکیه خواهیم پرداخت. لطفا همراه آرتان پرس باشید.

ارزیابی میزان واردات ورق کویل نورد سرد ترکیه در ماه ژوئن

بر اساس داده های ارائه شده توسط موسسه آمار ترکیه (TUIK) ، در ماه ژوئن سال جاری ، واردات کویل نورد سرد (CRC) ترکیه ماهانه ۳۰٫۴ درصد نسبت به ماه قبل خود افزایش یافته و به ۶۲،۷۵۹ میلیون تن رسیده است اما نسبت به ماه ژوئن در سال گذشته ۳۱٫۲ درصد کاهش یافته است.

ارزش این واردات ۵۷٫۰۴ میلیون دلار بود که ۳۴٫۸ درصد نسبت به ماه می افزایش و به طور کلی ۲۱٫۵ درصد نیز در سال افزایش داشته است. تغییرات حجم وادراتی محموله های کویل نورد سرد به این کشور در یکسال اخیر مطابق با نمودار زیر است.

ارزیابی میزان واردات کویل نورد سرد ترکیه در شش ماه ابتدایی سال

در همین حال، در شش ماهه نخست سال جاری، واردات CRC ترکیه بالغ بر ۳۴۶،۷۵۰ تن بوده که نسبت به سال قبل ۱۴٫۶ درصد کاهش داشته است ، در حالی که درآمد حاصل از این واردات بالغ بر ۲۶۷٫۲۶ میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ ۲۶٫۳ درصد افزایش یافته است. در شش ماهه نخست سال جاری ، روسیه با تأمین ۱۷۳ هزار و ۱۴۵ تن کویل نورد سرد، رتبه اول را در بین منابع وارداتی CRC ترکیه کسب کرد که نسبت به سال گذشته ۲۳٫۹۲ درصد کاهش داشته است. در همین حال ، واردات CRC ترکیه از چین بالغ بر ۷۵،۴۴۳ تن بوده است.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.