جستجو

به گزارش معدن مدیا و به نقل از متال بولتن ، قیمت صادراتی شمش فولادی CIS بازهم در ابتدای هفته به دلیل قیمت های پایین قراضه و کاهش تقاضا کاهش یافت.

کاهش قراضه وارداتی در ترکیه و همچنین کاهش تقاضا ی واقعی در مراکز فروش عمده به دلیل تابستان ، دلایل اصلی جو منفی بود.
اگرچه مشتریان در چین به دلیل افزایش قیمت میلگرد داخلی در هفته پیشنهادات شمش وارداتی را کمی افزایش دادند ، اما این مورد برای تامین کنندگان CIS محرک کافی نبود. بالاترین پیشنهادات از چین با قیمت ۷۰۰ دلار در هر تن cfr معادل ۶۳۰ دلار در هر تن فوب دریای سیاه اعلام شده است. پیشنهادات رسمی کارخانه های CIS هنوز ۶۵۰ دلار برای هر تن فوب دریای سیاه و بالاتر بود.

برخی از فعالان بازار پیشنهادات ۶۳۵-۶۴۰ دلاری به ازای هر تن فوب را برای شمش فولادی گزارش کردند ، اما این اطلاعات به طور گسترده در بازار تأیید نشده است. مشتریان از کشور ترکیه علاقه مند به واردات شمش فولادی CIS با قیمت ۶۵۰ دلار در هر تن cfr ، معادل ۶۲۰ دلار در هر تن فوب دریای سیاه بودند. پیشنهادات هفته گذشته ۶۲۰ تا ۶۲۵ دلار برای هر تن فوب دریای سیاه شنیده شد. این به دلیل کاهش هزینه های قراضه در کشور بود. پس از آشکار شدن رزروهای اخیر کارخانه های فولادسازی ترکیه در آغاز هفته ، قیمت وارداتی قراضه فولادی در ترکیه در روز دوشنبه ۹ آگوست کاهش یافت.

شاخص Fastmarkets برای قراضه فولادی HMS 1 و ۲ (مخلوط ۸۰:۲۰) اروپای شمالی در روز دوشنبه ۴۵۲٫۷۲ دلار در هر تن محاسبه شد ، در حالی که در روز جمعه ۴۵۵٫۸۱ دلار در هر تن بود. محاسبه Fastmarkets برای شاخص روزانه صادرات شمش فولادی CIS در روز چهارشنبه ۱۱ آگوست ۶۳۵ دلار در هر تن بود که ۷ دلار در هر تن نسبت به روز قبل کاهش یافته بود.

 

منبع ترجمه:

آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.