جستجو

هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران پیشنهاد افزایش 100 درصدی سرمایه این شرکت بورسی را ارائه کرد.


به گزارش معدن مدیا ، 5 نفر اعضای هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه هیأت مدیره این شرکت در تاریخ 24 مرداد ماه سال جاری اعلام کردند، طرح توجیهی افزایش سرمایه این شرکت از 200 هزار میلیارد ریال به 400 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته که به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه در دست اجرا، جبران بخشی از مخارج سرمایه‌ای انجام شده در شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس توسط شرکت تأمین سرمایه بانک ملت تهیه شده است در این جلسه مطرح و پس از تصویب مقرر شد به حسابرس بازرس قانونی ارائه شود.

این صورتجلسه به امضای احمد انارکی‌محمدی، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل، سامان مرتاض، احمد افضلی‌نیری، مهدی احرابی، اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مس رسیده است.

در حال حاضر شرکت ملی مس ایران یکی از شرکت‌های بنیادی و بزرگ بازار سرمایه است که با نماد فملی سهام آن در بازار اول بورس معامله می‌شود. ارزش روز بازار به بیش از 287 هزار میلیارد تومان رسیده و قیمت هر سهم فملی امروز 1443 تومان در بازار بورس معامله می‌شود.

ملی مس از جمله شرکتهایی است که سود سالانه سهام را به صورت متمرکز از سامانه سجام برای سهامداران واریز می‌کند،‌آخرین واریزی سود به ازای هر سهم 28 تومان در 17 مرداد به حساب سهامداران واریز شد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.