جستجو

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به نقش و اهمیت وزارت صمت در تحقق اهداف اقتصادی کشور، داشتن علم و دانش در کنار تخصص را از مهم‌ترین ویژگی‌های سید رضا فاطمی‌امین به عنوان وزیر پیشنهادی صمت دانست.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی رئیس جمهور که صبح امروز (30مرداد) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اهم برنامه‌های دولت خود در حوزه‌های مختلف، با تاکید بر در نظر گرفتن تخصص و تجربه در انتخاب و معرفی کابینه، به معرفی مختصری از وزرای پیشنهادی پرداخت.
رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اهمیت و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در تحقق اهداف اقتصادی کشور ،شجاعت، جامع‌نگری، تخصص، سلامت و روحیه جهادی را از مشخصه‌های مورد نیاز وزیر صمت دانست.
حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به سابقه اجرایی و تجربیات موفق سید رضا فاطمی‌امین در حوزه اقتصادی استان قدس رضوی، وزارت کشور و وزارتخانه صنایع و معادن و صمت، ایجاد شفافیت در شرکت‌های اقتصادی آستان قدس را یکی از دستاوردهای مهم وزیر پیشنهادی صمت اعلام کرد و گفت: بر اساس گفته‌های متخصصان و صاحبنظران این حوزه، ایشان عملکرد موفقی در مسئولیت های گذشته خود داشتند.
رئیس جمهور در پایان با یادآوری تخصص و علم و دانش فاطمی‌امین، نسبت به ایجاد تحول در حوزه صمت ابراز امیدواری کرد.
گفتنی است حجت‌الاسلام رئیسی حفظ روحیه انقلابی، فسادستیزی و مردم‌داری را از شرایط تدوام اعتماد به وزارء دانست و بر آن تاکید کرد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.