جستجو

افزایش تقاضای میلگرد فولادی چین باعث شد تا قیمت آن افزایش یابد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، قیمت میلگرد فولادی در شرق چین در روز جمعه ۲۰ آگوست به دلیل افزایش تقاضا تا آخر هفته افزایش یافت.

 میلگرد داخلی چین

چین شرقی (شانگهای): ۵،۰۸۰-۵،۱۱۰ یوان در هر تن ، افزایش ۷۰ یوان در هر تن

چین شمالی (پکن): ۵،۰۱۰-۵،۰۵۰ یوان در هر تن ، کاهش ۱۶۰ یوان در هر تن

خریداران در روز جمعه نرخ خرید خود را افزایش دادند که باعث افزایش قیمت شد. برخی از فعالان بازار تصور می کنند که تقاضای خرید میلگرد فولادی چین در ماه های سپتامبر و اکتبر ممکن است به همان میزان افزایش یابد که در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته بود.

یک تحلیلگر صنعتی بیان کرد: “نرخ رشد بازار مسکن در ماه جولای که به طور معمول بر فعالیت های ماه های آینده اثر می گذارد ، کمتر از انتظار است.”

یکی از معامله گران در شانگهای اظهار کرد: ” تحویل میلگرد فولادی چین از جیانگ سو به تدریج با کاهش موارد ابتلا به کرونا در استان بهتر می شود.”

معاملات بیلت

بیلت تا ساعت ۳ بعد از ظهر با ۴،۸۸۰ یوان به ازای هر تن معامله شد که شامل مالیات بر ارزش افزوده در تانگشان بود و ۱۰۰ یوان در هر تن نسبت به روز قبل کاهش یافته بود.

یک ارائه دهنده اطلاعات محلی گزارش داد: “تقاضای ضعیف در هفته منجر به افزایش موجودی بازار و کاهش قیمت شد. سطح موجودی بیلت بازار در ۲۰ آگوست ۸۱۵،۰۰۰ تن بود که ۳۵۰۰۰ تن نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.”

 بورس آتی چین

قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی چین برای ژانویه در روز جمعه با قیمت ۵۱۰۰ یوان به ازای هر تن بسته شد که نسبت به روز قبل ۸۳ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.