جستجو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: 33 پروژه و زیرساخت صنعتی و معدنی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا، خلیل قاسمی با اشاره به بهره برداری از 33 پروژه و زیرساخت صنعتی و معدنی در هفته دولت، اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از 8 هزار و 326 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای یکهزار و 147 نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: این طرح ها به ترتیب در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، حاجی آباد و بستک می باشند.

قاسمی در ادامه گفت: از 33 طرح قابل افتتاح و بهره برداری 2 طرح صنعتی و معدنی جزو طرح‌های مهم و ملی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 270 نفر بصورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.