جستجو

شرکت سنگ آهن گهر زمین اعلام نمود دریافت مجوز تاسیس و احداث واحد صنعتی برای تولید آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه به روش گرم به ظرفیت سالانه یک میلیون ٧٠٠ هزار تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از معدن‌نامه؛ شرکت سنگ آهن گهر زمین اعلام نمود دریافت مجوز تاسیس و احداث واحد صنعتی برای تولید آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه به روش گرم به ظرفیت سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر با سرمایه ۵۴۶۰۶۸۵۷ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳۷۵ هزار متر مربع و زیربنا ۱۰ هزار مترمربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۶۲۸۸۸۰۰ میلیون ریال و ارزش ماشین آلات خارجی ۸۷۴۴۰ هزار یورو می باشد.

همچنین دریافت مجوز تاسیس و راه اندازی واحد صنعتی برای تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی(حاصل از فرایند ذوب)به ظرفیت سالانه ۳ میلیون تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر با سرمایه ۲۲۵۳۶۸۰۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یک میلیون دویست هزار متر مربع و سطح زیربنا هجده هزار بیست متر مربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۷۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.