جستجو

تولیدکنندگان محلی میلگرد در امارات متحده عربی روز سه شنبه ۲۴ آگوست با توجه به پایین بودن میزان تقاضا، قیمت­های خود را کاهش دادند. از علت­های پایین بودن میزان تقاضا می­توان به شرایط فصلی تابستان و روند کاهشی قیمت محصولات در بازار اشاره کرد که خریداران را برای ثبت سفارش ­های جدید مردد می­ کند، چرا که با توجه به شیب نزولی قیمت­ ها، انتظار کاهش بیشتر وجود دارد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن، تولیدکنندگان محلی میلگرد در امارات متحده عربی روز سه شنبه ۲۴ آگوست با توجه به پایین بودن میزان تقاضا، قیمت ­های خود را کاهش دادند. از علت­ های پایین بودن میزان تقاضا می­توان به شرایط فصلی تابستان و روند کاهشی قیمت محصولات در بازار اشاره کرد که خریداران را برای ثبت سفارش ­های جدید مردد می­کند، چرا که با توجه به شیب نزولی قیمت­ ها، انتظار کاهش بیشتر وجود دارد.

فولاد امارات بزرگترین تولید کننده این حوزه، قیمت روز میلگرد تولیدی خود را بدون احتساب هزینه حمل و نقل، ۲۶۱۰ درهم(۴۶/۱۰ دلار) به ازای هر تن پیشنهاد کرد که این مقدار در مقایسه با قیمت میلگرد روانه شده به بازار در تاریخ ۲۷ جولای، در حدود ۳۶۵ درهم در هر تن کاهش یافته است.

میلگرد جدید فولاد کونارس، در تاریخ ۲۴ آگوست، ۲۵۷۴ درهم به ازای هر تن قیمت­ گذاری شده ­است.

ارزیابی­ های هفتگی قیمت میلگرد از تاریخ ۱۷ آگوست تا ۲۴ آگوست، شیب نزولی قیمت ­ها را از مقدار ۲۶۱۰-۲۵۷۴ درهم در هر تن به ۲۸۸۳-۲۶۳۰ درهم در هر تن ارزیابی کرده ­است.

از آنجایی که صادرکنندگان میلگرد به امارات متحده عربی در انتظار اعلام قیمت ­های محلی جدید میلگرد به سر می­ بردند، در طول این هفته خبر جدیدی در خصوص قیمت میلگرد وارداتی امارات متحده عربی منتشر نشده ­است. با توجه به اعلام قیمت­ها توسط منابع محلی در سه شنبه ۲۴ آگوست، انتظار می ­رود قیمت­ های جدید محصولات وارداتی در اواخر هفته یعنی در ۲۷ آگوست اعلام شود.

برخی خریداران پیش­ بینی می­کنند قیمت میلگرد وارداتی در بازار در هفته آینده با احتساب بیمه خرید و ارسال به مقصد به حدود۷۰۰-۶۹۰ دلار در هر تن برسد.

بر اساس ارزیابی ­های قیمتی صورت گرفته بندر جبل علی، قیمت میلگرد وارداتی امارات از تاریخ ۱۷ آگوست تا سه شنبه ۲۴ آگوست، با احتساب هزینه بیمه خرید و ارسال بر اساس وزن نظری، از ۷۴۰-۷۳۰ دلار در هر تن به ۷۰۰-۶۹۰ دلار در هر تن کاهش داشته ­است.

با توجه به سکون بازار خرید و فروش شمش در بازارهای امارات متحده عربی، در خصوص این محصول نیز در طول این هفته قیمت جدیدی منتشر نشده ­است.

ارزیابی­ های هفتگی قیمت شمش وارداتی را در طول هفته جاری از تاریخ ۲۴ آگوست بدون تغییر برآورد کرده ­است. قیمت شمش وارداتی در ۲۴ آگوست ۶۴۰-۶۳۰ دلار در هر تن و با احتساب هزینه بیمه خرید و ارسال ارزش ­گذاری شده ­بود.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.