جستجو

محدودیت فروش فولاد تمام شده در ترکیه باعث شد تا کارخانه ها از رزرو قراضه فولادی در 27 آگوست صرف نظر کنند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، فولادسازان ترکیه در ۲۷ آگوست هیچ رزروی برای واردات قراضه فولادی انجام ندادند و به دلیل محدودیت فروش فولاد تمام شده فقط یک محموله ارسال کردند.

یک کارخانه فولاد در منطقه اسکندرون روز چهارشنبه یک محموله اروپایی شامل ۲۲۵۰۰ تن قراضه سنگین ذوب ۱ و ۲ (۸۰:۲۰) و ۱۲،۵۰۰ تن پاداش را با قیمت متوسط ​​۴۵۰ دلار در هر تن cfr رزرو کرد. قیمت محموله HMS 1 و ۲ (۸۰:۲۰) ۴۴۳ دلار برای هر تن cfr محاسبه شد ، در حالی که قیمت پاداش ۴۶۳ دلار در هر تن بود. کارخانه های فولادسازی ترکیه طی هفته گذشته به دلیل ضعف فروش فولاد ، خریدهای قراضه را کاهش دادند. فولادسازان ترکیه پیشنهاد صادرات میلگرد خود را به ۶۷۰-۶۷۵ دلار در هر تن فوب کاهش دادند. اما این امر باعث افزایش تقاضا نشد. Fastmarkets قیمت صادراتی میلگرد فولادی ترکیه را در ۲۶ آگوست ۶۷۰-۶۷۵ دلار در هر تن ارزیابی کرد که ۱۰-۱۵ دلار در هر تن از ۶۸۰-۶۹۰ دلار در هر تن هفته قبل کاهش یافته است. فعالان بازار انتظار کاهش بیشتر قیمت قراضه فولادی و فولاد بلند را دارند.

یک منبع در ترکیه گفت: “ما انتظار داریم مقاومت در قیمت صادراتی ۶۵۰ دلار برای هر تن فوب وجود داشته باشد. ممکن است برخی از فروش ها در آن سطح انجام شود ، اما اگر تقاضا در آن زمان احیا نشود ، بازار دچار رکود شدید خواهد شد.”

شاخص Fastmarkets برای قراضه فولادی HMS 1 و ۲ (مخلوط ۸۰:۲۰) اروپا به ترکیه در روز جمعه ۴۴۴٫۴۶ دلار در هر تن محاسبه شد که نسبت به روز قبل تغییری نداشت. شاخص روزانه قراضه فولادی HMS 1 و ۲ (مخلوط ۸۰:۲۰) ایالات متحده به ترکیه به ازای هر تن ۴۵۲٫۵۵ دلار محاسبه شد.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.