جستجو

شرکت چادرملو که همواره در پی ایجاد ارزش‌افزود در روند فعالیت‌های معدنی و صنعتی خود است، با ارائه چندین طرح صنایع پایین‌دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم ازجمله کارخانه تولید ورقه‌های آلیاژی، اکنون گام را فراتر گذاشت و با مشارکت در خرید یک واحد تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی، حلقه‌ای دیگر به زنجیره تولیدات خود افزود.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در پی بروز مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز، تشدید تحریم‌ها و نبود مواد اولیه، گروه صنعتی ایساتیس تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی و حوله‌ای و کولرگازی اسپلیت از حدود دو سال پیش قادر به ادامه فعالیت نشد و در نتیجه با توقف تولید عملا این واحد نوپا و مدرن صنعتی در یزد که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است به مرز ورشکستگی و تعطیلی کامل کشیده شد اما این مجموعه صنعتی با مشارکت و سرمایه‌گذاری چادرملو، شرکت آسفالت طوس و شرکت شهداب یزد از خطر تعطیلی و بیکاری حدود 450 نیروی کار رها شد.

در مراسم واگذاری گروه صنعتی ایساتیس به سهامداران جدید، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به ضرورت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت: چادرملو یکی از شرکت‌های موفق در عرصه اقتصادی کشور است و ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه‌های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم، بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور و رونق کسب‌وکارها به عمل آوریم. بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان بر آن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را مجددا احیا کنیم.

تقی‌زاده در ادامه افزود: با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برداشتیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر، اجرای ده‌ها پروژه صنعتی و زیربنایی را به ارزش 700 هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرای استان که تاکنون نیز بسیار ارزنده بوده است این طرح‌ها در استان یزد به اجرا درآید.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.