جستجو

آب و هوای مساعد و رونق فعالیت های ساختمانی تقاضا را برای میلگرد فولادی چین افزایش داد. از طرف دیگر نیز با افزایش احتمال تقاضا در ماه های سپتامبر و اکتبر سطوح قیمتی در معاملات آتی هم افزایش یافت.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، آب و هوای مساعد و رونق فعالیت های ساختمانی تقاضا را برای میلگرد فولادی چین افزایش داد. از طرف دیگر نیز با افزایش احتمال تقاضا در ماه های سپتامبر و اکتبر سطوح قیمتی در معاملات آتی هم افزایش یافت.
قیمت روز میلگرد فولادی چین در روز دوشنبه ۳۰ آگوست با افزایش بیشتر تقاضا و افزایش قیمت های آتی افزایش یافت.

میلگرد داخلی

چین شرقی (شانگهای): ۵،۲۳۰-۵،۲۶۰ یوان (۸۰۹-۸۱۳ دلار) به ازای هر تن ، افزایش ۱۰۰ یوان در هر تن

آب و هوای شرق چین در چند روز گذشته برای کارهای ساختمانی مساعد بوده است که منجر به افزایش تقاضا برای میلگرد فولادی چین در منطقه شد. معاملات آتی میلگرد نیز از روز جمعه ۲۷ آگوست به دلیل افزایش تقاضا در ماه های سپتامبر و اکتبر در مقایسه با ماه آگوست افزایش یافته است. قراردادهای آتی میلگرد فولادی چین برای ژانویه در بورس آتی شانگهای در روز دوشنبه با قیمت ۵،۳۵۴ یوان در هر تن بسته شد که از روز پنجشنبه ۲۶ آگوست ۲۴۶ یوان به ازای هر تن (۴٫۸۲ درصد) افزایش یافته است. اما همه فعالان بازار چندان خوش بین نیستند. برخی انتظار دارند تقاضای کمتری در ماه سپتامبر-اکتبر در مقایسه با سال ۲۰۲۰ وجود داشته باشد که می تواند قیمت میلگرد را کاهش دهد.

یک بازرگان مستقر در شانگهای اظهار کرد: “مصرف کنندگان نهایی امروز نرخ خرید خود را افزایش دادند تا موجودی های خود را پر کنند. در این بین حجم فروش من در روز به ۲۰۰۰ تن افزایش یافت.”

معاملات بیلت

بیلت تا ساعت ۳ بعد از ظهر در شانگهای با ۴،۹۷۰ یوان در هر تن به علاوه مالیات بر ارزش افزوده در تانگشان معامله شد که نسبت به روز جمعه ۲۰ یوان در تن افزایش یافته بود.

 بورس آتی میلگرد چین

قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی ژانویه در روز دوشنبه با قیمت ۵،۳۵۴ یوان در هر تن بسته شد که نسبت به روز جمعه ۱۳۲ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.