جستجو

گزارشی از عملکرد فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۵ ماهه اول امسال با رشد ۲۳۲ درصدی همراه شد و تولید کنسانتره آهن نیز از مرز ۴ میلیون تن گذشت.


 

به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی چادرملو ، میزان فروش شرکت چادرملو در مرداد ماه امسال به میزان ۴۰,۶۲۱,۱۴۸ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۳۲,۹۳۵,۱۰۰ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز برابر با ۷,۶۸۶,۰۴۸ میلیون ریال بوده است. بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی کنسانتره آهن (خشک) و در بازارهای صادراتی فولاد بوده است.

با نگاهی بر میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو می‌بینیم که این شرکت در مدت ۴ ماهه اول امسال فروشی برابر با ۱۲۹,۵۰۲,۳۰۴ میلیون ریال داشته است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی ۱۱۵,۶۳۲,۱۰۲ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۳,۸۷۰,۲۰۲ میلیون ریال بوده است. بخش عمده درآمد در بازار داخلی از فروش کنسانتره آهن و در بازار صادراتی فولاد بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای مردادماه فروشی برابر با ۱۷۰,۱۲۳,۴۵۲ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که رقم ۵۱,۱۵۸,۷۸۸میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۲۳۲ درصدی همراه شده است.

گفتنی است فروش در ۵ ماهه اول امسال به این شکل بوده است که ۱۴۸,۵۶۷,۲۰۲ میلیون ریال در بازار داخلی و ۲۱,۵۵۶,۲۵۰ میلیون ریال نیز از بازار صادراتی بدست آمده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۵ ماهه امسال توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

کنسانتره آهن (خشک) : ۴ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۵۳۳ تن

گندله: یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۷۲ تن

فولاد: ۳۹۲هزار و ۴۵۸ تن

آهن اسفنجی: ۶۹۵ هزار و ۴۵۲ تن

عرضه برق تولیدی (نیروگاه): ۸۰۰ هزار و ۷۴۶ مگاوات ساعت

آپاتیت: ۳۶ هزار و ۱۸۷ تن

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.