جستجو

محدودیت کشتی ها و تعمیرات مورد نیاز در بندر دست به دست هم دادند تا صدور اولین محموله سنگ آهن آنگولا را به تاخیر بندازند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، به گفته Jamie van Reijendam ، مدیر کل تجارت جهانی در بازرگانی لندن Ronly ، اولین محموله سنگ آهن آنگولا سرانجام در اوایل ماه آگوست پس از تأخیر طولانی به جنوب غرب آفریقا صادر شد.

ون رجندام بیان کرد: “محموله ۶۰ هزار تنی ۶۰ درصد آهن به کشتی MV Desert Dignity از پایانه Sacomar در پورت نامبیب منتقل شد. این محموله از معدن Cutato در استان Cuando Cubango ، از طریق راه آهن منتقل شد و ابتدا باید در ماه می ارسال می شد.”

به گفته ون رجندام ، تعمیراتی در ترمینال و بندر مورد نیاز بود و این امر ، همراه با محدودیت تعداد کشتی ها ، منجر به تاخیر ارسال شد. معدن Cutato توسط Companhia Siderúrgica do Cuchi (CSC) اداره می شود و دارای بیش از ۱۲۰ میلیون تن سنگ آهن است. این معدن در حال حاضر حدود ۱ میلیون تن سنگ آهن در سال تولید می کند و CSC برنامه ای برای افزایش آن تا ۱٫۵ میلیون تن در سال ۲۰۲۳ دارد.

رونلی از سال ۲۰۱۹ به عنوان سرمایه گذار در پروژه CSC مشارکت داشته و دارای حقوق انحصاری است. CSC یک سرمایه گذاری مشترک دولتی و خصوصی است که در سال ۲۰۱۵ بین چند شرکت منعقد شد. این پروژه از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه است و در ابتدای سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرد. شاخص Fastmarkets برای سنگ آهن ۶۳٪ آهن ۰٫۲۴۱۷ دلار به ازای هر تن متریک خشک (dmtu) بود که ۰٫۳۱۷۸ دلار در هر تن (۵۶٫۸ درصد) از ۰٫۵۵۹۵ دلار در هر تن ماه جولای کاهش یافت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.