جستجو

اتحادیه آهن و فولاد امارات افسار بازار میلگرد را در دست گرفته و با محبوبیت خود تاییده های بسیاری دریافت کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، اتحادیه آهن و فولاد مستقر در امارات متحده عربی اخیراً اعلام کرد که در همکاری با مشتریان عمده میلگرد محلی پیشرفت کرده است. به طور خاص ، این شرکت تأییدیه رسمی محصول را برای عرضه فولاد بدون روکش خود به راه آهن و ADNOC دریافت کرده است.

به طور خاص ، طبق سند رسمی شماره ۲۰۲۱۰۱۲۳۷۵۱۴ که در ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ صادر شده است ، اتحادیه آهن و فولاد توسط وزارت شهرداری ها و حمل و نقل (DMT) برای عرضه میلگرد به راه آهن ، تأیید شده است. بر اساس بیانیه رسمی ، محصولات فولادی در محموله دومی ، ۲۱۶ کیلومتر از Tarif تا Sain Shuaib را طی می کند. این شرکت به عنوان فروشنده مجاز میلگرد به شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت در خاورمیانه شناخته شده است. علاوه بر این ، این شرکت تأییدیه ای با شماره ANO1564954719 از مقامات امارات ابوظبی و شهر محلی العین دریافت کرده است. همانطور که استیل اوربیس قبلاً گزارش کرده بود ، مقامات شهرداری های فوق ، دستوراتی را صادر کرده اند که از ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ اجرا می شود و پیمانکاران را فقط ملزم به استفاده از میلگرد تولید شده اتحادیه آهن و فولاد امارات می کند.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.