جستجو

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی صمت سمنان از رشد هشت برابری سرمایه گذاری در بخش سرمایه گذاری معدنی طی چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از مهر ، علی اکبر علیخانی درباره شرایط سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: طی چهار ماه نخست امسال با صدور ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری معادن بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان سرمایه‌گذاری در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته هشت برابر رشد داشته است، افزود: در این مدت زمینه اشتغال حدود ۱۲۵ نفر را در استان فراهم شده است.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد: در این مدت، در مجموع ۳۶ فقره مجوز معدنی شامل: ۱۵ فقره پروانه اکتشاف، هفت فقره گواهی کشف و ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

علیخانی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ نوع ماده معدنی در این استان بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: در استان سمنان بیش از ۶۲۰ پروانه بهره‌برداری دارای اعتبار با ظرفیت اسمی حدود ۲۲ میلیون تن وجود دارد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.