جستجو

با شدت گرفتن افت قيمت سنگ آهن، فولادسازان چيني از خريد عقب نشسته و موجودي انبارهاي سنگ آهن بنادر چين افزايش چشمگيري داشته و به سطح تاريخي 1٣0 ميليون تن رسيده است. از ديگر عوامل افزايش موجودي بنادر چين، تسريع تخليه كشتي ها در بنادري است كه پيشتر به دليل پاندمي فعاليت هاي تخليه خود را تعليق كرده بودند.

 

وبسايت livemint : وزير حوزه فولاد هند گفت، انتظار مي رود توليد فولاد خام هند تا پايان سال مالي جاري حدود 18 درصد افزايش يافته و به 120 ميليون تن برسد. همچنين انتظار مي رود تقاضا در سال مالي جاري از 100 ميليون تن فراتر برود.

 

وبسايت.MINING: شركت استراليايي توليد كننده ليتيوم (پيلبارا مينرالز) اعلام كرد ذخاير معدن ليتيوم-تانتاليوم در منطقه پيلبارا در استرالياي غربي با افزايش 39 درصدي به 308.9 ميليون تن رسيده است.

 

موسسه P&S Global: به گفته تحليلگران بازار، بازداشت رئيس جمهور گينه توسط سربازان نيروهاي ويژه در كودتاي آخر هفته گذشته ممكن است منجر به اختلال در صادرات بوكسيت اين كشور شده و به نوعي زنجيره تامين جهاني آلومينيوم را دچار اخلال نمايد.

 

ماين نيوز: بي اچ پي گروپ و ميتسوبيشي كورپ تراك هاي پيكاپ برقي و واحدهاي شارژ سريع اين خودروها را در يك معدن زغال سنگ در استراليا مستقر خواهند كرد تا اين فناوري را به منظور كمك به كاهش توليد گازهاي گلخانه اي توسط معدنكاري آزمايش كنند.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.