جستجو

اخبار مختلفی از انسداد بنادر لس آنجلس آمریکا تا افزایش بیشتر تقاضای خرید در هند، در خصوص قراضه فولادی از سرتاسر جهان به گوش می­رسد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن، اخبار مختلفی از انسداد بنادر لس آنجلس آمریکا تا افزایش بیشتر تقاضا خرید در هند، در خصوص قراضه فولادی از سرتاسر جهان به گوش می­رسد.

اگرچه تولیدکنندگان داخلی، قیمت­های پایین ­تری ارائه کردند، ترکیه در هفته منتهی به ۱۰ سپتامبر، با تجدید قوای بیشتر به بازار قراضه فولادی بازگشت. این در حالی است که تقاضا خرید تولیدکنندگان آسیایی در طول این مدت افزایش یافته ­است.

براساس اخبار حاصله، ترکیه پس از انبوهی از محموله رزروی قیمت ­ها را ثابت نگه داشت.

ایالات متحده قیمت صادرات را همچنان کاهش می­دهد.

با توجه به افزایش قیمت شمش چینی، تمایل برای واردات ویتنام تجدید می­شود.

قیمت فولاد تمام شده چین منجر به افزایش تقاضا برای فولاد وارداتی می­شود.

انسداد بنادر لس آنجلس مانع واردات قراضه تایوانی از آمریکا می شود.

در پی افزایش تمایل بیشتر هند برای خرید قراضه، قیمت­ها افزایش می ­یابد.

تولیدکنندگان ترکیه ­ای در هفته منتهی به ۱۰ سپتامبر هفت محموله قراضه آهن را از مبدا هایی چون دریای بالتیک و ایالات متحده برای ماه اکتبر رزرو کردند. محموله­ اشاره شده در مقابل محموله ­های خریداری شده قبلی قابل مقایسه بوده و همین موضوع باعث ثابت شدن تقریبی قیمت­ ها شده ­است.

و اما در ایالات متحده در ۷ سپتامبر قیمت قراضه صادراتی ساحل شرقی به ترکیه ۱۰-۵ دلار در هر تن کاهش داشت، که در آن قیمت HMS 1&2 به ازای هر تن cfr 445 دلار و قراضه خرد شده ۴۶۰ دلار برای هر تن cfr قیمت گذاری شد.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.