جستجو

استاندار خوزستان گفت: بخش مهمی از تولیدات فولادی در خوزستان قابلیت صادرات دارد .


به گزارش معدن مدیا به نقل از صداوسیما ، صادق خلیلیان در دیدار با مدیران شرکت‌های فولادی خوزستان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش بیکاری کمک شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این استان قطب دوم تولید فولاد در کشور است افزود: خوشبختانه در خوزستان ظرفیت‌های زیادی در بخش صنایع فولاد وجود دارد و ۱۴ شرکت بزرگ و متنوع در این صنعت فعال هستند.

وی گفت: تصمیماتی برای رفع موانع پیش روی این شرکت‌ها و چگونگی پشتیبانی آن‌ها گرفته شد در عین‌حال در این جلسه طرح‌های توسعه‌ای که باید دنبال کنند که بتوانند این ظرفیت در استان را شکوفا کنند مورد توجه قرار داده شد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.