جستجو

شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین و هدف والای رفع نیازمندی های فناورانه شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خواهد کرد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا، این شتاب دهنده تخصصی معدن، صنایع معدنی و مواد پیشرفته با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین “تاصیکو” و هدف والای رفع نیازمندی های فناورانه شرکت های تابعه این هلدینگ معدنی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی “شستا”، یک دوره آموزشی سه روزه را از فردا 30/06/1400 لغایت 01/07/1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی با بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاه‌ها این دوره آموزشی را برگزار خواهد کرد.

بنابر این گزارش شرکت کنندگان این دوره آموزشی سه روزه که از کارکنان شرکت های تابعه هلدینگ صدرتامین می باشند، هم به صورت برخط و هم به صورت حضوری در این دوره آموزشی مشارکت خواهند کرد.

براساس سیاست های ابلاغی هلدینگ صدرتامین در کلیه شرکت های تابعه هسته های عارضه یابی و توانمند سازی با حضور مدیران مربوطه تشکیل شده و آنان موظف به شناسایی عارضه و ارائه راهکار های بهبود شده اند.

گفتنی است؛ نتیج عارضه یابی یکی از محورهای کلیدی و پایه ای برای برنامه و بودجه سال 1401 شرکت ها به شمار می آید.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.