جستجو

شرکت Magnitogorsk Iron & Steel Works موسوم به (MMK) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد روسیه نیز به پروژه های کربن زدایی ورود کرده و پیشرفت های قابل توجهی را گزارش کرده است. حمایت از محیط زیست آرام آرام در دل شرکت های معدنی و فولادی شکل گرفته است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از آرتان پرس ، شرکت Magnitogorsk Iron & Steel Works موسوم به (MMK) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد روسیه نیز به پروژه های کربن زدایی ورود کرده و پیشرفت های قابل توجهی را گزارش کرده است. حمایت از محیط زیست آرام آرام در دل شرکت های معدنی و فولادی شکل گرفته است.

ورود روسیه به حوزه تکنولوژی های حمایت از محیط زیست

Magnitogorsk Iron & Steel Works (MMK) ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در روسیه ، قرار است با گروه تولید کننده تجهیزات SMS برای مطالعه ، توسعه و پیاده سازی فناوری های کربن زدایی به منظور کاهش انتشار دی اکسید کربن فولاد ساز ، همکاری کند. این دو شرکت یک تفاهم نامه امضا کرده اند ، اما MMK هیچ جزئیات بیشتری در مورد این معامله ارائه نکرده است. حمایت از محیط زیست در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

چشم انداز کاهش انتشار کربن در شرکت MMK

به گفته فست مارکت این پروژه در حال حاضر در مرحله توسعه است. شاید نباید خیلی این مسیر را جدی گرفت. MMK برنامه دارد تا سال ۲۰۲۵ میزان انتشار CO2 خود را به ۱٫۸ تن در هر تن فولاد کاهش دهد. این میزان در مقایسه با سال ۲۰۲۰ که انتشار آن ۲٫۱۸ تن CO2 در هر تن فولاد بود ، ۱۷٫۴۳ درصد کاهش می یابد. ” با توجه به گزارش این شرکت در صفحه لینکدین ، با این حال ، در پروژه های خاص ، مطالعات بر فناوری هایی برای کاهش مستقیم آهن و تولید بسیار کارآمد هیدروژن متمرکز شده است. حمایت از محیط زیست محور اصلی فعالیت های فولادی شرکت های پیشرو خواهد بود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.