جستجو

وزیر صمت گفت: با بررسی‌های صورت گرفته نزدیک به ۳۰ درصد از مسائل و مشکلات واحدهای تعطیل به‌ دلیل عدم اهلیت و توان اجرایی سرمایه‌گذار مربوط است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا، سید رضا فاطمی امین در جلسه تشکل‌های ‌غیردولتی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به در خواست‌های فعالان اقتصادی پاسخ داد و اظهار داشت: در بحث صادرات به‌ صورت ویژه مقررات تسهیل‌کننده‌ای در دستور کار است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، نزدیک به ۳۰ درصد از مسائل و مشکلات واحدهای تعطیل به‌ دلیل عدم اهلیت و توان اجرایی سرمایه‌گذار مربوط است.

مرتفع شدن بسیاری از مشکلات پیش‌روی فعالان با اصلاح ساختاری در حوزه‌های مورد نظر

وزیر صمت در پایان بیان کرد: با ایجاد اصلاحات ساختاری تا پایان سال بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌روی فعالان مرتفع می‌شود.

گفتنی است وزیر صمت در آخرین برنامه کاری سفر به استان ایلام در جلسه تشکل‌های غیردولتی حوزه صمت در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام حضور یافت.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.