جستجو

با این که محدودیت های برق بر تولید میلگرد اثر چندانی ندارد ، اما نگرانی خریداران خارج از گود ، باعث شد تقاضا و به تبع آن قیمت میلگرد فولادی چین افزایش یابد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، تقاضای میلگرد آجدار چین و قیمت های داخلی روز سه شنبه ۲۸ سپتامبر اندکی افزایش یافت ، زیرا در مورد اینکه محدودیت های برق چه تاثیری بر بازار می گذارد ، نگرانی هایی وجود دارد.

میلگرد داخلی چین

شرق چین (شانگهای): ۵،۷۹۰-۵،۸۳۰ یوان (۸۹۷-۹۰۴ دلار) به ازای هر تن ، افزایش ۱۰ یوان به ازای هر تن

یک معامله گر در شانگهای اظهار کرد: “تولید میلگرد برق بسیار کمتری نسبت به اکثر صنایع مصرف می کند و به همین دلیل می تواند بدون هیچ محدودیتی به طور عادی کار کند. اما این محدودیت ها بر تولیدکنندگان فولاد مانند کارخانه هایی که با کوره های قوس الکتریکی کار می کنند ، تأثیر می گذارد.”

به گفته منابع ، افزایش در بازارهای آتی در روز سه شنبه ، تقاضا را در بین کاربران نهایی و بازرگانی ها تحریک کرد و قیمت میلگرد فولادی چین را کمی افزایش داد.

یک تحلیلگر صنعتی بیان کرد: “اکثر خریداران خانه با توجه به مشکلات مالی که Evergrande Group – توسعه دهنده اصلی املاک و مستغلات – با آن روبرو است ، فعلا رویکرد انتظار و مشاهده را در پیش گرفته اند. این بر تقاضای میلگرد و همچنین قیمت محصولات بلند فولادی تاثیر می گذارد.”

معاملات بیلت

بیلت در ساعت ۳ بعد از ظهر با ۵،۱۹۰ یوان به ازای هر تن معامله می شد که شامل مالیات بر ارزش افزوده در تانگشان بود و بدون تغییر نسبت به روز قبل.

بورس آتی میلگرد چین

قرارداد معاملات آتی میلگرد فولادی چین برای ژانویه در روز سه شنبه با قیمت ۵۶۶۳ یوان به ازای هر تن بسته شد که نسبت به روز قبل ۷۰ یوان در هر تن افزایش داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.