جستجو

چین به عنوان یکی از بزرگ ترین واردکنندگان بیلت فولادی CIS با خروج خود از بازار به دلیل تعطیلات یک هفته ای خود ، خسارت زیادی به تولیدکنندگان CIS وارد کرد و قیمت صادراتی این محصول را کاهش داد. از طرفی اخیرا با کاهش تولید آسیایی ها ممکن است جنگ قیمتی رخ دهد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، قیمت صادراتی بیلت فولادی CIS پس از خروج چین از بازار به دلیل تعطیلات ملی یک هفته ای کاهش یافت.

علاقه چین به خرید بیلت وارداتی تا پایان هفته گذشته کاهش یافت. آخرین فروش محموله اوکراینی در اواسط هفته گذشته با قیمت ۷۰۵ دلار برای هر تن cfr انجام شد که معادل ۶۰۰-۶۰۵ دلار برای هر تن فوب دریای سیاه است. بدون حمایت تامین کنندگان چینی ، تولیدکنندگان بیلت فولادی CIS یا باید منتظر بمانند و یا به بازارهای نزدیکتر مراجعه کنند که آماده پرداخت کمتر از ۶۰۰ دلار برای هر تن فوب دریای سیاه هستند.

به عنوان مثال ، پیشنهادات اخیر مشتریان ترک معادل ۵۸۰ دلار برای هر تن فوب دریای سیاه بود ، در حالی که پیشنهادات کارخانه های CIS در محدوده ۶۰۰-۶۱۰ دلار به ازای هر تن فوب دریای سیاه شنیده شد. به این ترتیب ، ارزیابی Fastmarkets برای صادرات بیلت فولادی CIS با ۲ دلار کاهش در روز به ۵۹۸ دلار در هر تن در ۴ اکتبر رسید. شاخص روزانه Fastmarkets برای سنگ آهن ۶۲٪ آهن ، ۱۱۷٫۱۲ دلار در هر تن cfr در ۴ اکتبر بود که ۱٫۳۳ دلار در هر تن نسبت به روز قبل افزایش یافت.

یک بازرگانی مستقر در سنگاپور اظهار کرد: “فولادسازان غیر آسیایی در حال حاضر از تولیدکنندگان آسیایی کمتر هستند و ممکن است جنگ قیمتی رخ دهد. قیمت میلگرد در چین ممکن است به دلیل کاهش تولید افزایش یابد ، اما در کل اقتصاد کاملا در رکود است و کارخانه های غیر آسیایی در حال تلاش برای تکمیل کردن سفارش های خود تا ماه دسامبر با فروش به آسیا هستند.”

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.