جستجو

تامین کنندگان مقاطع میانی جمهوری اسلامی به اقدامات نتیجه بخش و مفید خود ادامه می دهند. تقاضای شدید در چین در میان مسائل مربوط به منبع تغذیه و محدودیت های تولید ، عامل اصلی موفقیت تولیدکنندگان ایرانی است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، پس از معامله محموله های قابل توجهی که توسط شرکت فولاد خوزستان (KSC) تولید شده است، اخبار جدیدی در خصوص معاملات جدید از سوی صادرکنندگان بیلت به گوش می رسد. به گفته Planner ، حدود ۳۰،۰۰۰ تن محصول با قیمت ۶۴۲٫۵ دلار در هر تن FOB به چین فروخته شده است.

این معامله ۶ دلار در هر تن نسبت به فروش ماه سپتامبر بالاتر بوده است.اخبار مختلفی خصوص معامله یک پارت دیگر با قیمت نزدیک به ۶۴۰ دلار در هر تن FOB وجود دارد، اما این اخبار توسط Metal Expert مورد تایید نیست.

تولیدکنندگان ایرانی به دنبال افزایش حجم معاملات

در همین حال ، فولادسازان مستقر در BOF ایران نیز به دنبال خریداران بیلت هستند.

این شرکت در تاریخ ۱۱ اکتبر مناقصه ای برای ۳۰ هزار تن شمش ایجاد کرد، که انتظار می رود تا جمعه ۱۵ اکتبر نهایی شود. این محموله برای ارسال در نوامبر در دسترس است.

به نقل از متال بولتن ، سایر تأمین کنندگان مقاطع میانی نیز قصد دارند به زودی مواضع خود را اعلام کنند، به این امید که از بازار تقاضای داغ ایجاد شده در آسیا سود ببرند.

به گفته یک منبع آگاه، اگر میزان تقاضا به همین منوال ادامه یابد، قیمت ممکن است بیشتر افزایش یابد. با این حال افزایش میزان قیمت به شدت به تولیدکنندگان منطقه CIS بستگی دارد ، که به نظر می رسد در حال حاضر چندان فعال نیستند.

علاوه بر بیلت ، تقاضا برای خرید اسلب ایرانی همچنان بالاست. به نقل از منابع، محموله ۳۰،۰۰۰ تن اسلب ایرانی برای ارسال در ماه نوامبر اسلب با قیمت ۶۶۲ دلار در تن FOB معامله شده است. این در حالی است که تنها یک روز قبل از معامله قیمت معاملاتی پیشنهادی ۶۶۰ دلار در هر تن FOBپیشنهاد شده بود.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.