جستجو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد را برای اصلاحات بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع دادند.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایرنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه نمایندگان با ۲۰۳ رای موافق با ارجاع این گزارش به کمیسیون صنایع و معادن برای اصلاحات بیشتر موافقت کردند.

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی پیش از رای گیری در این باره گفت: طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار دو شوری شده بود منتها با تغییر دولت، نظر دولت آن است که درباره این طرح اظهار نظر و نظرات خود را اعلام کند.

وی افزود: بررسی این گزارش زمان زیادی به خود اختصاص داده است و پس از صحبت با همکاران کمیسیون صنایع و معادن مجلس مقرر شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشته تا وزیر صنعت، معدن و تجارت و دولت سیزدهم هم نظرات اصلاحی خود را در این باره اعلام کند تا به شکل جامع‌تری در صحن علنی مطرح شود.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.