جستجو

محدودیت عرضه زغال سنگ چین باعث شد تا به معادن هشدار داده شود تا بهره برداری خود را افزایش دهند. این محدودیت در عرضه به دلیل قطعی های برق و قیمت بالای گاز در این کشور به وجود آمده است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از معدنچیان زغال سنگ چین خواسته است تا به دلیل کمبود برق در این کشور و قیمت بالای گاز طبیعی در سایر نقاط جهان ، نرخ تولید و عرضه خود را افزایش دهند.
از سپتامبر به ۱۵۳ معدن زغال سنگ اجازه داده شده است تا تولید خود را به ۲۲۰ میلیون تن در سال افزایش دهند. به گفته NDRC ، کل تولید زغال سنگ چین در روزهای اخیر به بالاترین میزان خود در سال جاری یعنی بیش از ۱۱٫۵ میلیون تن در روز رسیده است. در حالی که این معادن زغال سنگ عمدتا زغال سنگ حرارتی تولید می کنند ، انتظار می رود این حرکت تأثیر غیرمستقیمی بر زغال سنگ متالورژیکی داشته باشد.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.