جستجو

تقاضا برای میلگرد فولادی روسیه به قدری بالا بود که سهام موجود جوابگوی تقاضا نبود و قیمت ها افزایش یافت. به علاوه محدودیت عرضه به این افزایش قیمت دامن زد. همچنین پیش بینی می شود که قیمت ها بازهم افزایش یابد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، قیمت میلگرد فولادی روسیه طی هفته تا دوشنبه ۱۸ اکتبر به دنبال تقاضای خوب و کاهش عرضه افزایش یافت.

ارزیابی Fastmarkets برای میلگرد فولادی روسیه در روز دوشنبه ۶۲۰۰۰ روبل (۸۷۰ دلار) به ازای هر تن cpt بود که شامل ۲۰٪ مالیات بر ارزش افزوده می شد و با کاهش ۲۰۰۰ روبل در هر تن از ۶۰،۰۰۰-۶۲،۰۰۰ روبل در هر تن هفته قبل روبرو شد.
سهام عرضه کنندگان پس از پرهیز از خرید از اواسط جولای تا اواسط سپتامبر به دلیل رکود بازار ، با کاهش ۲۵ درصدی قیمت ها رو به اتمام بود.

به گفته فعالان بازار ، با وجود تقاضای خوب ، حجم میلگرد خریداری شده در پایان ماه سپتامبر برای تحویل اکتبر کافی نبود. قیمت ها نیز با افزایش بازار ثانویه پشتیبانی می شود که نشان دهنده کمبود مواد است و احتمال افزایش دور دیگری از قیمت میلگرد فولادی روسیه را در اواخر اکتبر برای تحویل نوامبر افزایش می دهد. به دلیل روند صعودی در بازار ، پیشنهادات محدودی از کارخانه ها وجود داشت. انتظار می رود قیمت های جدید برای تحویل نوامبر ، در اواخر اکتبر اعلام شود.

یک منبع عرضه کننده بیان کرد: “میلگرد Severstal با ۶۲۰۰۰ روبل در هر تن عرضه می شود. میلگرد از کارخانه متالورژی کامکو نیز که در منطقه فدرال ولگا فعال است ، با قیمت ۶۲۰۰۰ روبل در هر تن ارائه شد.”

در بازار ثانویه ، قیمت میلگرد از معامله گران بزرگ حدود ۶۹،۰۰۰-۷۰،۰۰۰ روبل در هر تن بود که افزایش ۴،۰۰۰-۵،۰۰۰ روبل از ۶۴،۰۰۰-۶۶،۰۰۰ روبل در هر تن هفته قبل و از ۵۸،۰۰۰-۶۱،۰۰۰ روبل اوایل اکتبر را به دنبال داشت.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.