جستجو

سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی که با هدف ایجاد فضایی جدید برای نوآوری در معدن و صنایع معدنی، ایجاد زمینه تعامل برای نوآوران و تعالی صنعت، تحقیق و پژوهش و ‌توسعه اقتصاد دانش‌بنیان طی 3 روز متوالی برگزار شد و امروز با تقدیر از برگزیدگان ازجمله شرکت فولاد مبارکه به کار خود پایان داد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از ایراسین، سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی که با هدف ایجاد فضایی جدید برای نوآوری در معدن و صنایع معدنی، ایجاد زمینه تعامل برای نوآوران و تعالی صنعت، تحقیق و پژوهش و ‌توسعه اقتصاد دانش‌بنیان طی 3 روز متوالی برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد.

همچنین در مراسم اختتامیه این رویداد از شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت ملی مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، گل‌ گهر، ذوب آهن اصفهان، کاوشگران معدنی راشا، شرکت معدنی ماهان با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

این جشنواره، شامل 8 بخش «مسابقه ایده»، «نشست های تخصصی» و «نمایشگاه توانمندی شرکت های دانش بنیان» است. از دیگر بخش‌های این جشنواره، «ارائه نیازهای فناورانه سازمان‌ها و شرکت های بزرگ و صنعتی»، «برگزاری پنل های B2B»، «مسابقه چالش برتر صنعتی»، «مسابقه حل مسئله» و«ارائه توانمندی مراکز نوآوری، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها» است. این بخش ها، منطبق بر حمایت های مورد نیاز اکوسیستم نوآوری تعریف شده است.

در مراسم اختتامیه سومین جشنواره اینوماین، جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی که طی روزهای 26 تا 28 مهر امسال در محل دانشگاه تهران برگزار شد، از بسیاری از برگزیدگان ازجمله شرکت فولاد مبارکه به عنوان حامی برگزاری این رویداد با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.