جستجو

با توجه به اینکه هنگام حفر معدن توسط معدنچی به سنگ آهن فاین درجه متوسط ضربه وارد می شود، سطوح ناخالصی بالاتری در این نوع سنگ آهن به وجود می آید. در نتیجه با توجه به داده های متال بولتن میزان معاملات انجام شده برای سنگ آهن فاین درجه متوسط در ماه های سپتامبر تا اکتبر امسال نسبت به سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است و قیمت آن افزایش یافته است.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن عرضه سنگ آهن فاین درجه متوسط در سه ماهه اکتبر تا دسامبر محدود شده است. منابع خبری در روز پنج شنبه ۲۱ اکتبر گزارش دادند این محدودیت عرضه سنگ آهن فاین درجه متوسط به دلیل مشکلات کیفیت و تغییر مواد احتمالی است که با محصولات سنگ آهن درجه پایین تر ترکیب می شوند.

فعالان بازار در روز پنج شنبه ۲۱ اکتبر اعلام کردند که نگرانی در مورد کیفیت سنگ آهن فاین درجه متوسط ​​وجود دارد . زیرا پس از ایجاد ضربه توسط معدنچی در سنگ آهن سطوح ناخالصی بالاتری در رگه های غنی از سیلیس به وجود می آید.

یک تحلیلگر مستقر در Xiamen در روز پنج شنبه ۲۱ اکتبر نقل کرد: “سطوح ناخالصی در سنگ آهن فاین درجه متوسط که ​​​​اخیراً استخراج شده است احتمالاً دارای نسبت بیشتری از حد معمول می باشد. این امر منجر به تولید محصولات با درجه پایین هنگام مخلوط کردن چند ماده می شود.”

برخی از معامله گران در روز پنج شنبه ۲۱ اکتبر گزارش دادند که متوجه شده اند محموله های کمتری از سنگ آهن فاین درجه متوسط ​​در ماه سپتامبر تا اکتبر به بازار اسپات ارائه شده است . همچنین به نقل از متال بولتن در ماه های سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۲۱ معاملات کمتری برای سنگ آهن فاین درجه متوسط ​​در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ انجام شده است.

این در حالی است که داده های Fastmarkets نیز کاهش معاملات سنگ آهن فاین درجه متوسط ​​نسبت به سال قبل را تأیید کرد. متال بولتن در روز پنج شنبه ۲۱ اکتبر گزارش داد تعداد معاملات انجام شده برای سنگ آهن فاین درجه متوسط در ماه های سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۲۱ حدود 9 معامله در بازار اسپات اعلام شده است. این در حالی است که به نقل از منابع خبری تعداد معاملات انجام شده برای سنگ آهن فاین درجه متوسط از ماه سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۲۰ حدود ۳۳ معامله گزارش شده است.

ارزیابی Fastmarkets نشان داد شاخص سنگ آهن فاین ۶۲ درصد در روز چهار شنبه ۲۰ اکتبر حدود ۱۲۴٫۰۷ دلار در هر تن cfr چینگدائو قیمت گذاری شد . این در حالی است که منابع خبری گزارش دادند شاخص سنگ آهن فاین ۶۲ درصد نسبت به روز سه شنبه که برابر ۱۲۴٫۰۴ دلار در هر تن بود حدود ۰٫۰۳ دلار در هر تن افزایش یافته است.

منبع : آرتان پرس

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.