جستجو

به دلیل افزایش قیمت میلگرد فولادی امارات خریداران حاضر نشدند تا قیمت های پیشنهادی عرضه کنندگان را بپذیرند و عقب نشینی آن ها منجر به عدم اطمینان در بازار شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از متال بولتن ، عدم اطمینان در مورد قیمت میلگرد در امارات متحده عربی حتی پس از آن که بزرگترین تولید کننده این کشور، امارات استیل، قیمت جدید میلگرد را در ۲۴ اکتبر اعلام کرد، ادامه داشت.

فولاد امارات از ۲۴ اکتبر میلگرد را با ۲۴۹۰ درهم (۶۷۸ دلار) در هر تن عرضه می کند که نسبت به ۲۴۰۶ درهم در هر تن هفته قبل افزایش یافته است. اما افزایش قیمت منجر به خرید بیشتر نشد، زیرا خریداران بر این باور بودند که قیمت ها برای بازار فعلی بسیار بالا است.

میلگرد داخلی

در امارات متحده عربی میلگرد را با قیمت ۲۴۴۰ درهم به ازای هر تن در طول هفته عرضه می کردند، اما تقاضا بالا نبود. ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای قیمت داخلی میلگرد فولادی امارات متحده عربی، ۲۴۴۰ تا ۲۴۹۰ درهم در هر تن در ۲۶ اکتبر بود که از ۲۴۰۰ تا ۲۴۵۰ درهم در هر تن ۱۹ اکتبر افزایش یافت.

واردات میلگرد فولادی امارات

در طول هفته عمان، بزرگترین صادرکننده میلگرد به امارات، اخیراً شمش فولادی را به مناطق شرقی آسیا صادر کرده است و قیمت صادراتی شمش بیشتر از قیمتی است که خریداران اماراتی برای میلگرد می‌پردازند. در مقابل، خریداران در امارات، قیمت قابل اجرا برای واردات میلگرد را ۶۷۰-۶۸۰ دلار در هر تن cfr ارزیابی کردند. در نتیجه، ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای قیمت روز میلگرد وارداتی فولادی امارات متحده عربی، ۶۷۰-۶۸۰ دلار در هر تن در ۲۶ اکتبر، بدون تغییر نسبت به هفته قبل بود.

واردات شمش امارات

عمان شمش را به قیمت ۶۴۰-۶۶۰ دلار در هر تن CPT امارات عرضه کرد. در همین حال، یک تولیدکننده در عمان شمش را با قیمت ۶۸۰ دلار در هر تن فوب به چین عرضه کرد. در نتیجه، ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای شمش فولادی وارداتی امارات متحده عربی، ۶۴۰-۶۶۰ دلار در هر تن در روز سه شنبه بود که از ۶۵۰-۶۵۵ دلار در هر تن ۱۹ اکتبر افزایش یافت.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.