جستجو

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پس از طی فرایند برگزاری مزایده عمومی محدوده های معدنی ومعادن راکد خراسان جنوبی از ابتدای امسال 39 محدوده معدنی و13 معدن راکد در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال به سرمایه گزاران جدید واگذار شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از شاتا، حجت ایمانطلب افزود: معادن واگذار شده در زمینه مواد معدنی بنتونیت،مرمریت ،خاک صنعتی،سنگ لاشه و گچ می باشد که پیش بینی می شود حدود 100 نفر در این معادن مشغول به فعالیت شوند.
ایمان طلب با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معادن گفت: معادن استان ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که ما باید بهترین راهکارها را برای استفاده از این ظرفیت بکار گیریم که راه کار منطقی وعادلانه ان برگزاری مزایده عمومی است.
وی خاطرنشان کرد: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده( درخواست صدور پروانه اکتشاف ) از طریق سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوز های اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن ، واگذاری محدود ه های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی از طریق سامانه ستاد ایران( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)انجام می گردد.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.