جستجو

پست ۴۰۰ به ۳۳ کیلو ولت حدید که یکی از طرح‌های مهم و زیربنایی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر می‌باشد با تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص مجموعه؛ برقدار و وارد مدار شبکه سراسری برق کشور شد.


به گزارش معدن مدیا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، این پست در زمینی به مساحت ۴۹۶۸۰ مترمربع در سایت مجموعه با ۵ بی‌خط ۴۰۰ کیلوولت و ۵ دستگاه ترانسفورماتور MWA ۲۷۰ با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰ میلیون یورو و ۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر احداث شد.
احداث این طرح از اواخر سال ۹۸ مراحل فنی خود را آغاز نمود و هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.
پست حدید یکی از پروژه‌های زیرساختی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر است که افزایش پایداری شبکه، کاهش افت ولتاژ کارخانجات، افزایش قابلیت برق‌رسانی به کارخانجات و نیز تامین دیماند مصرفی کارخانجات و مصارف صنعتی و تاسیسات جانبی را بر عهده دارد.
از دیگر نقاط بارز این پروژه می‌توان به تامین تجهیزات پست از سازندگان داخلی به‌منظور حمایت از صنایع داخلی اشاره کرد که می‌تواند گامی مؤثر و مفید از سوی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جهت تامین برق مورد نیاز کارخانجات و تسریع پروژه‌های در دست‌اقدام به شمار آید.

مطالعه‌ی بیشتر:

لازم به ذکر است مسئولیت حقوقی تمامی محتواهای تولیدی این وبسایت تحت عنوان «اختصاصی معدن‌مدیا» و در این دسته‌بندی، به عهده رسانه «نوآوران معدن» با شناسه مجوز 88190 می‌باشد؛ سایر محتواهای درج‌شده بازنشر و با ذکر منبع است.